ثبت نام چهارمین رویداد ملی "شکوه مادری"

مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی فراخوان برگزاری چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری» را منتشر کرد.

به گزارش عتبه نیوز؛ این مرکز با همکاری کانون‌های بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در سراسر کشور با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و  تقدیر از مادران موفق در عرصه تربیت، مادران عرصه مقاومت، مادران دارای فرزند خوانده برای چهارمین سال متوالی رویداد ملی "شکوه مادری" را برگزار خواهد کرد.

مهلت ثبت نام تا ۱۰ آذر ماه

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار «نسل رضوی ،امت تمدن ساز» در سراسر کشور منتشر شده است.

فاطمه دژبرد افزود: این رویداد که با هدف ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود شامل دو بخش است.

بخش نخست، مربوط به ثبت نام مادران جوان کمتر از ۴۰ سال که دارای حداقل ۳ فرزند یا بیشتر هستند. بخش دوم، شامل یک پویش مردمی است که در قالب آن دوستداران جمعیت معرفی می شوند و مردم میتوانند در راستای ترویج فرزندآوری و تربیت فرزند برترین ها را معرفی نمایند. 

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در ادامه گفت: در چهارمین رویداد «شکوه مادری» از مادران عضو شبکه شمین رضوی که از رویداد اول تا رویداد چهارم دارای ۴ فرزند و بیشتر شده اند تقدیر خواهد شد و به مادرانی که فرزندان خود را با اسماء متبرک رضا و معصومه نامگذاری کرده اند نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

به گفته مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، علاقه مندان به شرکت در این رویداد ملی می توانند با مراجعه به سامانه shokohmadari.razavi.ir ثبت نام و اطلاعات خود را درج کنند.

لازم به ذکر است؛ اختتامیه این رویداد همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد.


اطلاعات بیشتر در کانال شکوه مادری در ایتا:  razavishokohemadari@ و Banovan.razavi.ir

کد خبر 2802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 0622387227 IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    ماکه هرچه ثبت نام میکنم هیچ خبری نیست