هدف‌گذاری بیمارستان رضوی برای افزایش جذب گردشگر سلامت از عمان

بیمارستان فوق تخصصی رضوی در ادامه گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های خود در حوزه گردشگری سلامت، فصل جدیدی از همکاری‌های مشترک را با اتاق بازرگانی و تجارت عمان برای جذب گردشگر سلامت از این کشور آغاز کرد.

به گزارش عتبه‌نیوز، در حاشیه سفر هیئت تجاری عمان به تهران و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان کشور، یکی از اعضای اتاق بازرگانی و تجارت عمان که در حوزه گردشگری نیز فعال است، به منظور آشنایی با خدمات حوزه گردشگری سلامت بیمارستان رضوی به مشهدمقدس سفر کرد. 
این فعال حوزه گردشگری عمان ضمن دیدار با دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، از بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله واحد بیماران بین‌الملل(IPD) آن بازدید کرد که ماحصل این دیدار با توجه به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر تکریم زائران بارگاه ملکوتی رضوی، منجر به آغاز همکاری مشترک در راستای معرفی این بیمارستان به گردشگران سلامت کشور عمان شد.
همچنین با آغاز این همکاری، گردشگران سلامت این کشور عربی حوزه خلیج فارس به طور مستقیم به بیمارستان رضوی ارجاع داده می‌شوند و بیمارستان با جذب این گردشگران، تمامی امور مربوط به خدمات اسکان و درمان آن‌ها را انجام می‌دهد.  
بیمارستان رضوی در چند سال اخیر بیمارانی از کشور عمان نیز داشته است، اما این آمار با توجه به ظرفیت‌های بالای واحد بیماران بین‌الملل بیمارستان پایین بوده که امید است با انجام این اقدامات بتواند گامی اثرگذار در راستای ایجاد تنوع بازار گردشگری سلامت خود و افزایش جذب گردشگران سلامت از عمان بردارد. 
از طرفی با توجه به افزایش تعداد پروازهای مستقیم هفتگی از شهرهای «مسقط» و «صحار» عمان به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، عمان می‌تواند یکی از بازارهای هدف این بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت باشد. 
 

جایگاه برجسته بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت
در حال حاضر بیمارستان رضوی، یکی از فعالان مهم حوزه گردشگری سلامت کشور به شمار می‌آید که امسال نیز توانست عنوان «صادرکننده نمونه ملی در بخش صادرات خدمات گردشگری سلامت» و همچنین جایزه مشوق صادراتی را از سازمان توسعه تجارت دریافت کند؛ جایزه و مقامی که اولین بار است یک مرکز درمانی پس از ۲۷ سال برگزاری روز ملی صادرات توانسته آن را کسب کند. 
بیمارستان رضوی با دارابودن بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی و کادری مجرب از برجسته‌ترین استادان و متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در منطقه محسوب می‌شود که بسیاری از بیماران کشورهای همسایه همچون عراق، ترکمنستان، افغانستان، بحرین و کویت، برای پیگیری روند تشخیصی و درمانی خود از خدمات این بیمارستان مجهزِ وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس استفاده می‌کنند.

کد خبر 2973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha