شمیم خوش اعتکاف نوجوانان امام رضایی در ۱۱ استان کشور

موسسه جوانان آستان قدس رضوی با مشارکت نوجوانان و جوانان دهه هشتادی، اعتکاف نوجوانان امام رضایی را در ۱۱ استان کشور برپا می‌کند.

به گزارش عتبه نیوز،  مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در این باره گفت: در این برنامه‌ها مجموعا ۲۱ مراسم اعتکاف با حضور ۳ هزار و۵۰۰ نفر از دختران و پسران برگزار می‌شود.
مجتبی مختاری با اشاره به مخاطبان این آیین‌های اعتکاف گفت: برنامه‌های این اعتکاف که به صورت اختصاصی برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است، شامل گفت وگوهای معرفتی، مناجات‌خوانی، کتابخوانی و... خواهد بود که با حضور استادان و مربیان شاخص برگزار می شود.
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ادامه در رابطه با جزئیات برپایی این آیین‌های اعتکاف گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای موسسه جوانان، توانمند سازی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی در گام دوم انقلاب است و در برپایی این مراسم‌های معنوی اعتکاف، مجریان و مخاطبان این برنامه‌ها نوجوانان و جوانان دهه هشتادی هستند.
وی تصریح کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت و جایگاه ویژه نسل جوان و ارتقاء معرفتی آن‌ها سبب شده است که موسسه جوانان آستان قدس رضوی طی سال های اخیر به مرکزی الهام بخش و الگوساز در حوزه معرفت افزایی در سطح کشور مبدل شود.

کد خبر 3566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha