نسخه صوتی  کتاب «مرا با خودت ببر» منتشر شد

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار نسخه صوتی کتاب «مرا با خودت ببر» همزمان با برگزاری پانزدهمین پویش مطالعاتی این انتشارات خبر داد.

حسین سعیدی در گفت‌وگو با آستان‌نیوزگفت: «مرا با خودت ببر» اثری داستانی است که حجت الاسلام مظفر سالاری ادبیات‌پرداز دینی و نویسنده توانمند کشورمان آن را پس از کتاب‌های موفق «دعبل و زلفا»، «رویای نیمه شب» و «شب صورتی» به رشته تحریر درآوره است.
وی با اشاره به اینکه کتاب صوتی «مرا با خودت ببر» در استودیو جادوی صدا در 34 فصل آماده سازی شده است، افزود: این کتاب صوتی با گویندگی علی ضمیری در فراکتاب عرضه شده است.
سعیدی ادامه داد: داستان «مرا با خودت ببر» در حوالی عصر امام جواد(ع) هنگامی که مامون خلیفه عباسیان است جریان دارد و در سایه سار روایت داستان عاشقانه «ابراهیم» زوایای زندگی آن امام برای مخاطب جوان بیان می‌شود.
مدیرعامل انتشارات به‌نشر اظهار کرد: این کتاب که نویسنده برای دقت در تصویرگری آن زمان تحقیقات فراوان بیش از یکساله را به جان خریده است به خوبی توانسته انعکاس دهنده وضعیت اجتماعی و اقتصادی آن زمان باشد. نویسنده در این اثر تلاش کرده ضمن جذاب و عاشقانه بودن نوشته، جنبه تاریخی و دینی بودن محتوا را نیز حفظ کند.
وی افزود: در حال حاضر پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر با عنوان مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» با همکاری مسجد و موسسه فرهنگی جوادالائمه(ع) و فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب، در گستره ملی برگزار می‌شود.
سعیدی با اشاره به تفاوت برگزاری این دوره از مسابقات به‌نشر نسبت به سایر مسابقات اظهار کرد: دراین پویش مطالعاتی، علاقه‌مندان تا 12 بهمن می‌توانند علاوه بر نسخه چاپی کتاب، از نسخه الکترونیکی یا کتاب صوتی «مرا با خودت ببر» نیز استفاده کنند و پس از مطالعه کتاب برای نام‌نویسی در قرعه‌کشی و پاسخ‌دهی آنلاین به سوالات به سایت marabebar.ir مراجعه کرده و از جوایز این دوره از مسابقات از جمله 9 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و زیارت مرقد مطهر جوادالائمه(ع) بهره‌مند شوند.

کد خبر 56

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha