توسعه خدمات حمل و نقل زائران عتبه علوی در ایام شهادت امام علی (ع)

مرکز حمل و نقل عتبه مقدس علوی خدمات خودرویی متنوعی در ایام شهادت امیرالمؤمنین و شب های قدر، برای خدمت به زوار در داخل و خارج از شهر نجف در نظر گرفته است.

سید کریم الغرابی مسئول مرکز حمل و نقل عتبه مقدس علوی بیان کرد: بنا به درخواست و تاکید تولیت محترم آستان قدس علوی، خدمات تازه ای را در این مرکز برای حمل و نقل زائران حرم مطهر امیرالمؤمنین را در نظر گرفتیم. بدین منظور ۶۰ ون مسافرتی(باص/کوستر) برای زوار در مناطق مختلف از جمله مسیرهای خطوط مرزی تا خیابان های منتهی به حرم مقدس تهیه نمودیم.

توسعه انواع خدمات حمل و نقل ماشینی عتبه علوی در ایام شهادت امیرالمؤمنین

الغرابی افزود: خدمات دیگری نیز در روزهای ماه رمضان از جمله ایام شهادت امیرالمؤمین علیه السلام توسط این مرکز آماده شده است. نمونه این خدمات، تهیه ده‌ها ماشین های خدماتی دارای منبع آب آشامیدنی پاکیزه برای زائران و ماشین‌های آبرسانی برای پخت و پز پذیرایی کوکب‌های عزا از زوار است. این ماشین ها به صورت پیوسته و شبانه‌روزی فعالیت دارند.

توسعه انواع خدمات حمل و نقل ماشینی عتبه علوی در ایام شهادت امیرالمؤمنین

نمونه دیگر خدمات جدید این مرکز، تهیه ماشین‌های جمع‌آوری و فشرده‌سازی زباله و ماشین های سنگین حمل آب و جمع آوری آب باران به همراه کادر متخصص آنها است. ماشین های نیروی انتظامی شهری و ماشین های اورژانس پزشکی جدیدی نیز تهیه شده است. تعداد زیادی خودرو حمل زوار برای جابجایی میان حرم و محل اسکان آنان و رساندن وعده های غذایی افطاری و سحری به ایشان نیز در حال خدمت هستند.

توسعه انواع خدمات حمل و نقل ماشینی عتبه علوی در ایام شهادت امیرالمؤمنین

کد خبر 661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha