حضور گروه سلامت آستان قدس رضوی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

شرکت‌های فعال در حوزه‌های دارویی و تجهیزات پزشکی زیرمجموعه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو ۲۰۲۳) در تهران حضور بهم رساندند.

به گزارش عتبه نیوز، شرکت داروسازی ثامن، شرکت دانش‌بنیان سامان داروی هشتم و شرکت پخش دارو و تجهیزات پزشکی یاراطب ثامن، مهمترین ظرفیت‌ها و فعالیت‌های دارویی خود را از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، به مدت چهار روز در غرفه اختصاصی گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی واقع در سالن شماره ۵، غرفه ۱۷ در این نمایشگاه معرفی می‌کنند. 
همچنین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و دارویی؛ لفاف‌های چند لایه خزر، سوبا فناور و آرون زیست طب پاژ به عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان زیرمجموعه پردیس علم و فناوری سلامت ثامن در این غرفه شرکت دارند. 
متخصصان و کارشناسانی از این شرکت‌ها در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور دارند و ضمن ارائه بروشورهای مرتبط با فعالیت‌های حوزه دارو و تجهیزات پزشکی این آستان مقدس، به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌پردازند.
نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین رویداد صادراتی کشور به شمار می‌آید که با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و حضور بیش از ۷۰۰ شرکت داخلی در ۱۲ بخش تخصصی از جمله دارو و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برگزار شده است. بازرگانان و تجاری از کشورهای مختلف همچون امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه، چین و... نیز برای بازدید از نمایشگاه در ایران حضور بهم رساندند. 
شایان ذکر است، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۲۰ اردیبهشت ماه، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه چمران، پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر 905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha